Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Όμορφος κόσμος...

bluepueblo:

Apple Harvest, Grand Rapids, Michigan
photo via love
ana-rosa:

http://www.myhappyday.com.br
kiyoaki:

(vía French Apple Tart & Cinnamon Snails | alexandra’s kitchen)
ana-rosa:

via:http://paysdemerveille.canalblog.com/
travelthisworld:

Venice, Italy
stitchesandpurls:

(via thingiesilike:Crochet)
aberrantbeauty:

ana iglesias
magicalnaturetour:

Photographer shadrina-ira :)

Αντιστέκομαι στην απαισιοδοξία των ημερών - μηνών...

Κάποτε μου έβγαινε αυθόρμητα.
Τώρα είμαι επαγγελματίας αισιόδοξη!

Με τόση ομορφιά γύρω μας 
είναι δυνατόν να μη βλέπουμε ένα όμορφο μέλλον;

Θα βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο...
Δε θα αφήσουμε κανέναν μόνο του. 
Όσο περνάει από το χέρι μας...

Θα μοιραζόμαστε, θα ακούμε μουσική, 
θα βλέπουμε ταινίες στο σπίτι, θα πλέκουμε, 
θα ράβουμε, θα πίνουμε καφέ, 
θα καλούμε κόσμο στο σπίτι, θα γελάμε...
Θα περάσουν τα δύσκολα...

Ονειρεύομαι μια αντίδραση σε όλα αυτά που συμβαίνουν,
σε όλα αυτά που ψηφίζονται
όχι με αίμα και πόνο
μα με γέλιο και χιούμορ... 
Μια αντίδραση καλλιτεχνική.
Δεν ξέρω πώς!
Ακόμα δεν το έχω σκεφτεί...


6 σχόλια:

  1. Καιεγώ ονειρεύομαι αυτή την αντίδραση και την περιμένω ,προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη .καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο ωραίες εικόνες! Μόνο αισιοδοξία φέρνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tί υπέροχες φωτό είναι αυτές;;;; Σε ευχαριστώ για την ομορφιά που μας χάρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφος κόσμος- όμορφη ανάρτηση... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν οι νέοι ονειρεύονται κάποιοι έχουν εφιάλτες... μου έλεγε σήμερα ένας συνάδελφος... και νομίζω ότι ταιριάζει με αυτά που έγραψες.
    Ας αφήσουμε, κορίτσι μου, τα όνειρα να πάρουν την εκδίκησή τους...
    Φιλιά πολλά αναρχικο-αισιόδοξα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή