Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Γενναίες αποφάσεις...


Δεν ξέρω αν σου έχει τύχει και σένα αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που ενώ τα θες, δεν τα παίρνεις απόφαση παρά μόνο αν δεσμευτείς απέναντι σε κάποιον...
Πάρε για παράδειγμα τη δίαιτα που προσπαθείς μόνος-η.
Αρχίζει πάντα Δευτέρα.
Ολοκληρώνεται κάπου Δευτέρα απόγευμα την ώρα του γλυκού.

Στο μυαλό μου εδώ και μήνες έχω αποφασίσει πως θα ήθελα να διαβάσω περισσότερη παιδική λογοτεχνία.
Σκέφτηκα, το λοιπόν, να ξεκινήσω έναν μαραθώνιο 50 αναρτήσεων - βιβλιοπαρουσιάσεων για να μη μείνει μόνο στο μυαλό μου η απόφαση.

Διάρκεια;
3Χ50 = 150 ημέρες, σα να λέμε 5 μήνες... Εχουμε σε λίγο Νοεμβριο. Τέλη Μαρτίου θα έχω διαβάσει περί τα 50 βιβλία. Πόση αισιοδοξία πια????

Θέλω να μου ευχηθείς καλή επιτυχία.
Και να είσαι δίπλα μου...
Σ' ευχαριστώ.
Καληνύχτα!

Υ.Γ. 1: Δέχομαι βιβλιοπροτάσεις για παιδιά Δημοτικού!
Υ.Γ. 2: Φέτος έχω δευτεράκια.

1 σχόλιο:

  1. Αντε, καλή σου επιτυχία!!! Θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις προτάσεις σου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή